Gastvrijheid in de Horeca & Catering:
Wat maakt dat gasten een 9+ beleving hebben in uw bedrijf? Natuurlijk, het eten zelf, de inrichting en de netheid van de bedrijf. Echter, wanneer zou u zelf iets aanraden aan anderen? Als de sfeer optimaal was toch? De medewerkers maken die sfeer met de gasten. Daarom is werken in de horeca en catering ook echt een vak!
Tevens is nergens de verwachting van gasten op het gebied van Hospitality zo hoog als in de Hotellerie. Gastheerschap is de manier van ‘erin staan’, ‘The extra Mile’ willen gaan om van iedere gast een blije gast te maken. Excellent Gastheerschap is belangrijke binnen alle afdelingen van uw bedrijf. We gaan aan de slag met de kracht van samenwerken en het optimaliseren van alle contactmomenten met gasten.
Ontwikkel u team (verder) tot Gastvrijheidsprofessionals & Salesmens met deze inspirerende Gastvrijheid training.
Aangeboden trainingen & cursussen
- Gastvrijheid waarborgen in 1,5 meter beleid
- Gastvrijheid & Gastheerschap
- Salestraining “Het kopje koffie & het appeltaartje”
- Effectief communiceren
- Leiderschap en leidinggeven
- Time management
- Presentatie skils
- Het gerecht “Social media”